Blowgun Imp jest kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Sneaky IconSneaky. Kosztuje 5PvZH Mózg i posiada 3Siławpvzh/3Hpwpvzh. Ma też umiejętności PvZH DeadlyDeadly (niszczy rośliny które zrani) i PvZH StrikethroughStrikethrough (atakuje wszystkie rośliny na jego rzędzie i bohatera przeciwnika jednocześnie). Dodatkowo, jeśli gracz zastąpi nim innego zombie, pozwala on na cofnięcie wybranej rośliny do ręki bohatera roślin.

Historia wersji

1.22.12

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Sneaky
  • Tribes: Dancing Imp Zombie
  • Ability: PvZH DeadlyDeadly, PvZH StrikethroughStrikethrough
    Zombie Evolution: Bounce a Plant.
  • Rarity: Colossal - Rare

Much more successful than his cousin, the Inhalegun Imp.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Sneaky
  • Podział: Tańczący Imp Zombie
  • Umiejętność: PvZH DeadlyDeadly, PvZH StrikethroughStrikethrough
    Ewolucja Zombie: Cofa roślinę.
  • Rzadkość: Kolosalna - Rzadka

Dużo bardziej efektywny od jego kuzyna, Inhalegun Impa.

Strategie

Z

Blowgun Imp posiada bardzo ciekawe i użyteczne połączenie umiejętności, które pozwala na łatwe przebicie się przez linię obrony wroga, a także na proste wyeliminowanie roślin, nawet jeśli są chronione przez inne. Jego ewolucja nie jest jednak najlepsza, ponieważ przeciwnik prawdopodobnie zagra cofniętą rośliną w swojej fazie, a sam zombie nie jest najtańszy, przez co prawdopodobnie nie da większej przewagi. Dodatkowo, należy uważać na Jelly Beana, który otrzyma +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh jeśli gracz cofnie inną roślinę. Ma ona jednak swój użytek jeśli na polu gry znajduje się postać przeciwnika z silnie zwiększonymi statystykami, ponieważ wtedy jej statystyki zostaną przywrócone do początkowych.

Blowgun Imp może być wykorzystywany z Imp Commanderem jako Imp oraz Flamenco Zombie i Aerobics Instructor jako tańcząca karta.

Przeciw

Należy uważać na tego zombie, gdyż połączenie umiejętności PvZH DeadlyDeadly i PvZH StrikethroughStrikethrough może namieszać w planach gracza. Można jednak pokonać go w miarę łatwo niektórymi kartami, takimi jak Whack-a-Zombie. Zombie ten jest bardzo szkodliwy jeśli na jego rzędzie jest roślina wymagająca ochrony, więc jeśli gracz nie może się go pozbyć przed fazą walki, można zawsze przesunąć roślinę, tego zombie, PvZH Freeze Iconzamrozić go lub sprawić, żeby roślina nie mogła zostać zraniona.

Należy zachować ostrożność, jeśli gracz na polu gry posiada silnie wzmocnioną roślinę, a przeciwnik jest zdolny do wyewoluowania Blowgun Impa (należy uważać, gdyż w klasie PvZH Sneaky IconSneaky znajduje się Swabbie, który jest darmowy). W innych wypadkach jego ewolucja prawdopodobnie nie będzie opłacalna dla przeciwnika, przez co nie będzie używana.

Galeria

Blowgun ImpH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Blowgun Imp.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Blowgun ImpH