FANDOM

Beta-Carrotina jest bohaterką roślin w grze Plants vs. Zombies Heroes. Tak samo jak Citron, dowodzi ona klasami GuardianGuardian i SmartySmarty. Jej główna supermoc pozwala jej wyczarować (otrzymać do ręki losową) roślinę kosztującą 2PvZH Słońce, która dodatkowo otrzymuje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh oraz umiejętności Amphibious i Team-Up.

Została dodana wraz z Huge-Gigantacusem 11 lipca 2017r. jako rozwinięcie aktualizacji Galactic Gardens.

Etymologia

Jej nazwa pochodzi od słów: "Beta-carotene", angielskiej nazwy beta-karotenu znajdującego się w marchwi, "carrot", oznaczające marchew oraz imienia Tina.

Statystyki

As leader of the Plant-etary Guard, she's ready to root out Zombies wherever they crop up.

TŁUMACZENIE

Jako przywódczyni Plant-etary Guardu, jest gotowa wykorzenić zombie gdziekolwiek wykiełkują.

Strategie

Beta-Carrotina dowodzi tymi samymi klasami co Citron, co oznacza, że strategie dla niej są podobne. Od wspomnianego bohatera różnią ją jednak supermoce, które w odróżnieniu od supermocy Citrona (skupionego na defensywie), mogą być użyteczne do atakowania przeciwnika.

Warto mieć na uwadze, że Ensign Uproot i Lieutenant Carrotron mogą zostać dobrze wykorzystani gdy gracz posiada Starch-Lorda, ponieważ obaj są postaciami zaliczającymi się do Korzeni, a dodatkowo Lieutenant Carrotron po zagraniu wyczarowuje kolejny Korzeń dla gracza.

Galeria

Beta-CarrotinaH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Beta-Carrotina.

Beta-CarrotinaH

Ciekawostki

  • Jest jedyną bohaterką roślin w klasie GuardianGuardian.
  • Ona i Green Shadow to jedyne bohaterki roślin, które nie dowodzą klasą SolarSolar.

Zobacz też