FANDOM

TorchwoodPvZ2 Zawartość przedstawiona na tej stronie jest niedostępna lub dostępna tylko przez pewien czas. TorchwoodPvZ2

Beet jest rośliną, występującą w grze Plants vs. Zombies Adventures. Uderza swoją głową wszystkie zombie znajdujące się na polu przed nim.

Etymologia

Beet bazuje na buraku ćwikłowym, chociaż bardziej przypomina rzodkiewkę, i jest to celowy zabieg twórców.

Opis na Facebooku

Beet’s a brawler, a tough root from the streets who won’t back down no matter how many zombies line up to take a crack at him. If anything, that makes him even more into it.

TŁUMACZENIE

Burak jest awanturnikiem, twardym korzeniem z ulicy, który nigdy nie ucieka, choćby nie wiadomo jak dużo zombie nacierało na niego, by go zniszczyć. Jeśli już tak się dzieje, dostaje dodatkowego kopa do działania.

Strategie

Jako, że działa na wszystkie zombie na danym polu, to wystarczy zatrzymać je przy pomocy Wall-nuta. Zombie będą gryźć orzecha, a burak zacznie ich bić. Do pomocy można postawić na polach obok Aspearagusy.

Galeria

Beet-PVZA Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Beet.

Beet-PVZA

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie Phat Beet jest swego rodzaju reebotem Beeta. Świadczy o tym zasięg (3x3) oraz to, że bazują na tej samej roślinie.
  • Beet jest podobny do Bonk Choya. Obie te rośliny zadają obrażenia bezpośrednio jakąś częścią swojego ciała.

Zobacz też