Może chodziło ci o Barrel Roller Zombie z Plants vs. Zombies Heroes?

Barrel Roller Zombie jest przeciwnikiem w Plants vs. Zombies 2. Toczy on beczkę, która chroni go przed atakami i dzięki której może z łatwością niszczyć rośliny. Dodatkowo w beczce znajduje się dwóch Imp Pirate Zombie, którzy wyskoczą z niej na sąsiednie rzędy (jeśli beczka była na pierwszym lub piątym rzędzie, jeden z nich wyskoczy na ten sam rząd, na którym była) gdy zostanie zniszczona lub gdy będzie wystarczająco długo stać w miejscu. Beczka zostaje natychmiastowo zniszczona gdy natrafi na roślinę taką jak Spikeweed czy Spikerock.

Opis w Almanacu

Toughness: Hardened
Speed: Hungry

His rolling barrel crushes plants and provides excellent protection.

Damage: crushes plants with barrel
Special: imps thrown from barrel when destroyed

Barrel Roller Zombie is part of a super underground secret awesome club. You probably haven't heard of it. Also, his left arm is slightly longer than his right arm.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Utwardzona
Szybkość: Głodna

Jego beczka niszczy rośliny i zapewnia wspaniałą ochronę.

Obrażenia: niszczy rośliny beczką
Umiejętność specjalna: impy zostają wyrzucone z beczki po jej zniszczeniu

Barrel Roller Zombie jest częścią super podziemnego tajemnego fajnego klubu, o którym prawdopodobnie nie słyszałeś. Dodatkowo, jego lewa ręka jest dłuższa od prawej.

Występowanie

Strategie

Ten zombie może być groźnym przeciwnikiem, jeśli nie użyje się roślin, które mogą go skontrować. Można przeciw niemu używać Spikeweedów lub Spikerocków, ponieważ natychmiastowo niszczą beczki rozbrajając przeciwników (należy pamiętać, że Spikeweedy również zostają po tym natychmiastowo zniszczone, z kolei Spikerocki zostaną zniszczone za trzecim razem). Skuteczną bronią przeciwko niemu jest Laser Bean, ponieważ laser przebija się przez beczkę atakując przy okazji samego zombie. Zmniejszenie przeciwnika z pomocą Shrinking Violet jest dobrym wyborem, ponieważ zmniejszony Barrel Roller Zombie nie jest w stanie dłużej pchać swojej beczki. Warto również użyć roślin odpychających, ponieważ po odepchnięciu beczki przeciwnik zostanie od niej oddzielony, zmniejszając zagrożenie z jego strony.

Galeria

Barrel Roller Zombie2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Barrel Roller Zombie.
By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.
Barrel Roller Zombie2

Ciekawostki

  • Jeśli Barrel Roller Zombie z beczką natknie się na roślinę defensywną (taką jak Wall-nut), zniszczenie jej zajmuje więcej czasu.
  • Oczy Impów są widoczne przez otwór w beczce.