HDBambooBrotherWithCostume.png

Bambusowy Brat jest miesięczną specjalną rośliną występującą w Chińskiej wersji Plants vs Zombies 2. Spycha zombie na krótki dystans, kiedy on zacznie go jeść. Wtedy blokuje umarlaka. Dopóki będzie przed nim, nie wróci na swoje miejsce. Może się wyleczyć, gdy jest w ziemi.

Entymologia

Bambusowy Brat pochodzi od bambusa. Jest to rodzaj roślin wieloletnich o drewniejących łodygach, należący do rodziny wiechlinowatych. Stanowi jeden z kilkudziesięciu rodzajów zwyczajowo określanych mianem "bambusów", wchodzących w skład podrodziny bambusowych (Bambusoideae). Rodzaj liczy ok. 130 gatunków występujących w tropikalnej i subtropikalnej części Azji, poza tym niektóre gatunki są szeroko rozpowszechnione w uprawie.

Opis w Almanacu

Koszt w słońcach: 75

Odnawianie: Powolne
Wytrzymałość: Bardzo duża

竹小弟可以顶住僵尸,阻止它们前进。

特点:僵尸越少,能坚持的时间越长。
特点:在没有顶住僵尸的时候会逐渐恢复。
植物特征:绿色植物、武艺高强
竹小弟自小开始跟着邻镇的一个戏班子跑腿,自小跑龙套的他希望有一天成为班里的台柱子,于是他苦练各种功夫,终于有一天练成了连续后空翻的看家本领。皇天不负苦心人,竹小弟终于接到了第一场他担纲主角的戏,主要剧情是这样的:有一天,在森林中一只凶猛的狼绑架了小猪,猪妈妈勇敢地寻找狼的巢穴来救它……

Ulepszenia

Bamboo Brother PF.png

Plant Food

Bambusowy Brat wyskauje z ziemi, robi salto w powietrzu i odpycha najbliższego/dwóch najbliższych Zombie, ogłuszając go/ich.

Kostiumy (Chińska wersja)

Przy podawaniu Plant Fooda, gdy Bambusowy Brat wykonuje swoje salto niszczy Zombie Który/Które miał on odepchnąć.

Poziom Ulepszenie Opis
Level2Icon.png Bamboo Brother Upgrade 1.png
Wytrwałość
Bambusowy Brat uzyskuje 15% zwiększenia siły.
CombatTrainingIcon.png
Trening bojowy
Bambusowy Brat uzyskuje 50% więcej siły ataku i zdrowia (150% wartości początkowej).
Stabilny jak skała
Bambusowy Brat zyskuje 30% podtrzymania zdrowia.
CellActivationIcon.png
Aktywacja komórek
Bambusowy Brat uzyskuje kolejne 50% więcej mocy ataku i zdrowia (200% wartości początkowej).
Level4Icon.png AbilityAwakenIcon.png
Pobudzenie zdolności
Bambusowy Brat może mieć efekt Plant Fooda po posadzeniu.
FightingPowerIcon.png
Waleczna moc

Strategie

Bambusowy brat przydaje się w walce na Pirate Seas. Może on bowiem przepychać Swashbuckler Zombie do wody.

Jego przeciwnikiem jest Spring Bean, który z nim przegrywa. Babusowy Brat kosztuje 25 słońc więcej lecz nie ma on czasu odnowienia.

Galeria

Bamboo Brother2.png Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Bambusowy Brat.

Bamboo Brother2.png

Ciekawostki

  • Jest to druga roślina obronna, która popycha zombie do tyłu. Pierwszą z nich jest Chard Guard.
  • Jest to pierwsza roślina posiadająca specjalną animację śmierci(z wyjątkiem poziomu 2 i 3). Zerwie się ona na pół, gdy Zombie ją zje lub jeśli ją wykopiemy.
  • Jej nazwa w plikach gry to "trzcina cukrowa", choć wizualnie nie jest nią. Zbiegiem okoliczności jej wygląd jest nieco podobny do niewykorzystanej trzciny cukrowej w Plants vs. Zombies: All Stars.