Area 22 to super-rzadkie środowisko zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy ono do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly i kosztuje 3PvZH Mózg. Zombie na tym środowisku posiadają dodatkowe +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh i umiejętność PvZH FrenzyFrenzy (wykonują Dodatkowy Atak po zniszczeniu rośliny i przetrwaniu) tak długo, jak długo się na nim znajdują.

Etymologia

Area 22 to nawiązanie do Strefy 51, znanej z teorii spiskowych dotyczących kosmitów. Liczba 22 prawdopodobnie nawiązuje do faktu, że środowisko to daje +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.

Historia wersji

1.16.10

  • Tribe: Science Environment
  • Ability: Zombies here get +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh and PvZH FrenzyFrenzy.
  • Rarity: Galactic - Super-Rare

"Zombies from outer space? What an absurd conspiracy theory! Now move along. Nothing to see here." - Dr. Zomboss

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Naukowe Środowisko
  • Umiejętność: Zombie na tym rzędzie dostają +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh i PvZH FrenzyFrenzy.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Super-Rzadka

"Zombie z kosmosu? Cóż za absurdalna teoria spiskowa! A teraz rozejść się. Nie ma tu nic do oglądania." - Dr Zomboss

Strategie

Z

Area 22 to użyteczne środowisko, ponieważ można je wykorzystać do łatwego przebicia się przez linię obrony wroga i dodatkowo zadania większych obrażeń. Jest to zwłaszcza przydatne w wypadku zombie z umiejętnościami aktywowanymi po zranieniu bohatera roślin, np. Cheese Cuttera lub po zadaniu obrażeń, np. Kite Flyera. Środowisko to nie jest zbyt skuteczne z zombie, które się przemieszczają, np. Zombie Chicken lub zombie z umiejętnością Hunt, ponieważ mogą szybko utracić premie, a nawet zostać zniszczone po utracie zdrowia.

Jest to naukowa karta, więc może zostać wykorzystana do aktywacji umiejętności Interdimensional Zombie.

Przeciw

Można powstrzymać wroga przed zagraniem tej karty używając Brainany lub zniechęcić go z pomocą Cosmossa. Gdy to środowisko zostanie zagrane, powinno się szybko zastąpić je własnym lub usunąć zombie na nim poprzez zniszczenie go, umiejętność Bounce lub przesunięcie go na inny rząd. Jeśli przeciwnik nie ma żadnych postaci na tym środowisku, można skupić się na czymś innym, ale należy pamiętać, że nadal znajduje się ono na polu gry.

Galeria

Area 22H Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Area 22.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Area 22H