Może chodziło ci o innego Football Zombie?

All-Star Zombie jest super-rzadką kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Hearty IconHearty, kosztuje 5PvZH Mózg i posiada 4Siławpvzh/6Hpwpvzh. Ma umiejętność PvZH ArmoredArmored 1, dzięki której zadawane mu obrażenia są redukowane o 1, a także PvZH FrenzyFrenzy, dzięki której po zniszczeniu rośliny i przetrwaniu atakuje ponownie.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana nazwy: z Football Zombie do All-Star Zombie.

1.16.10

  • Zwiększenie zdrowia: z 5Hpwpvzh do 6Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Sports Zombie
  • Ability: PvZH ArmoredArmored 1, PvZH FrenzyFrenzy
  • Rarity: Premium - Super-Rare

Gives 110% on the field. Has no idea what a football is.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Sportowy Zombie
  • Umiejętności: PvZH ArmoredArmored 1, PvZH FrenzyFrenzy
  • Rzadkość: Premium - Super-Rzadka
Na boisku daje z siebie 110%. Nie wie, czym jest futbol.

Strategie

Z

Połączenie umiejętności PvZH ArmoredArmored 1 i PvZH FrenzyFrenzy czyni tą postać problematyczną do skontrowania i potężną kartą do walki z roślinami posiadającymi Team-Up. Warto wykorzystywać to również przeciwko pojedynczym roślinom posiadającym 4Hpwpvzh lub mniej. Opłacalne jest również zwiększanie statystyk tej postaci co utrudni przeciwnikowi walkę z nim.

Ponieważ jest to sportowy zombie, Team Mascot i Zombie Coach mogą uczynić go jeszcze większym kłopotem dla bohatera roślin.

Przeciw

Najlepszym sposobem na pokonanie go jest karta niszcząca (np. Squash). W innym wypadku może być trudnym przeciwnikiem, ponieważ posiada 6Hpwpvzh i PvZH ArmoredArmored 1, przez co gracz musi zadać mu 7 punktów obrażeń by pokonać go jednym atakiem, a używanie kilku ataków jest mniej skuteczne.

Galeria

All-Star ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony All-Star Zombie (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

All-Star ZombieH