FANDOM

Może chodziło ci o inny typ Football Zombie?

All-Star Zombie jest piątym nowym zombie pojawiającym się w świecie Modern Day z gry Plants vs. Zombies 2. Jest bardzo podobny do Zombie Bull; najpierw biegnie, i potrafi go zatrzymać jedynie dowolna roślina, której albo zabiera dużą część zdrowia, albo ją natychmiastowo zabija. Potrafi podnieść Super-Fan Impa, a następnie nim rzucić na koniec mapy, by ten wybuchnął i spalił rośliny. Jest to typowy, stereotypowy gracz futbolu amerykańskiego.

Opis w Suburban Almanac

TOUGHNESS: Hardened
SPEED: Flighty

A heavy-duty zombie who charges your defensive line.

All-Star Zombie is a third-round draft pick and shows a lot of promise, but come on, his salary demands are beyond ridiculous. Ten million brains per year? For FIFTY YEARS?

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Stwardziała
Szybkość: Niemalże latająca

Ciężko uzbrojony zombie szarżujący na twoją linię obrony.

All-Star Zombie jest typowym zawodnikiem trzeciej rundy pokazującym wielki potencjał, ale błagam cię, jego żądania odnośnie pensji są po prostu przezabawne. Dziesięć milionów mózgów za sezon? Przez PIĘĆDZIESIĄT LAT?

Występowanie

Strategie

By pokonać All-Star Zombie, należy mieć bardzo dobry refleks. Przy jego szarży powinno się stawiać Primal Wall-nuta jak najdalej innych roślin. Po tej czynności, powinniśmy go atakować duetem Dusk Lobber&Nightshade. Po kopnięciu Impa, który spali jedną z naszych roślin, należy ją jak najszybciej zrekonstruować. Można się wspomagać bardzo skutecznymi roślinami natychmiastowymi - Lava Guava i Grimrose.

Galeria

All-Star Zombie Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony All-Star Zombie.

All-Star Zombie

Ciekawostki

  • Jest praktycznie taki sam z wyglądu jak Football Zombie, jednak posiada inne umiejętności.
  • Primal Wall-nut potrafi wytrzymać 3 jego szarże.
  • Posiada taką samą animację płonięcia jak inne 'duże' zombie, pomimo tego, że kształt jego ciała się różni od innych.
  • W odróżnieniu od pierwszej części, Magnet-shroom nie jest już przeciwko niemu skuteczny.

Zobacz też