FANDOM

Alien Ooze to karta z gry Plants vs Zombies Heroes z zestawu Galactic Gardens. Należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly, kosztuje 3PvZH Mózg i pozwala zmniejszyć statystyki wybranej rośliny o 2Siławpvzh/2Hpwpvzh, lecz jeśli ta roślina jest na wzniesionym rzędzie lub naziemnym rzędzie z jakimkolwiek środowiskiem, zamiast tego zmniejszy je o 6Siławpvzh/6Hpwpvzh.

Etymologia

Nazwę tej karty można przetłumaczyć jako "Kosmiczny szlam"

Historia

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Monster Trick
  • Ability: A Plant gets -2Siławpvzh/-2Hpwpvzh. If it's on heights or an Environment, it gets -6Siławpvzh/-6Hpwpvzh instead.
  • Rarity: Galactic - Uncommon

Oozin' for a bruisin!

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Potworna Sztuczka
  • Umiejętność: Roślina dostaje -2Siławpvzh/-2Hpwpvzh. Jeśli jest na wzniesieniu lub środowisku, zamiast tego dostaje -6Siławpvzh/-6Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Niepospolita

Sączy się nieprzyjemnie!

Strategie

Z

Alien Ooze, jeśli użyta na rośliny poza wzniesieniami lub środowiskami, jest słaba jak na swój koszt. Warto pamiętać, że tą kartę można używać na roślinach które są na liniach wodnych, jednak efekt zawsze będzie słabszy. Jej prawdziwa siła ujawnia się przeciwko roślinom na wzniesieniach oraz środowiskach. Oznacza to, że warto posiadać kilka w połączeniu z tą kartą, lub w celu wykorzystania środowisk przeciwnika przeciw niemu. W takim wypadku jest to silna karta kontrolna przeciwko dużym roślinom takim jak np. Cob Cannon.

Przeciwko

Przeciwko tej karcie niełatwo jest się obronić, ale można ograniczyć jej skuteczność graniem najlepszych roślin na rzędach wodnych (jeśli jest taka możliwość). Jeśli gracz ma podejrzenie, iż przeciwnik posiada tą sztuczkę, można unikać grania środowisk, chyba że bohater zombie zagra własnym (rośliny nie posiadają kart mogących niszczyć środowiska) i nie grać najlepszych roślin na rzędach z nimi.

Galeria

Alien OozeH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Alien Ooze.

Alien OozeH