Żołnierz Nurek jest wariantem Żołnierza występującym w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jego broń posiada tylko dwa pociski w magazynku. Zadaje jednak obrażenia obszarowe, a do tego trafione przez sonar rośliny są przez chwilę dla niego podświetlane na zielono, jeśli będą znajdować się za przeszkodą, przez co może dokładniej określić ich pozycje.

Opis w Albumie z naklejkami

Nie mów nikomu, ale Żołnierz Nurek tak naprawdę nie umie pływać. Znalazł się na dnie oceanu tylko dlatego, że zasnął na pokładzie jednej z łodzi Zombossa.

Opis w grze

Oznacz roślinę za pomocą torped Żołnierza Nurka, by widzieć ją przez ściany i inne przeszkody!

Wygląd

Żołnierz Nurek nosi na głowie hełm podwodny do którego przywiązana jest sieć do łowienia ryb. W sieci tej zaplątane są ryby. Na hełmie również jest zwisający wodorost. Ma zielone ubranie. Na jednej nodze zamiast buta jest rekin, a druga noga jest bosa. Jego broń przypomina łódź podwodną, z której może strzelać.

Strategia

Grając jako Żołnierz Nurek

Ten wariant Żołnierza jest podobny do Dowódcy Czołgu, jednakże posiada on dodatkowy pocisk i możliwość chwilowego widzenia trafionych wrogów przez ściany. Może to mu dać przewagę w walce, ponieważ można łatwiej ocenić zachowanie przeciwnika i się dostosować. Trzeba jednak pamiętać, że tylko on może korzystać z specjalnej cechy swojej broni; sojusznicy nie będą widzieć roślin.

Grając przeciwko Żołnierzowi Nurkowi

Grając przeciwko temu wariantowi Żołnierza gracz powinien starać się unikać ostrzału. Może być to trudne, ponieważ jego sonar zadaje obrażenia obszarowe. Warto starać się go wymanewrować, na przykład używając zdolności. Najlepiej jednak zaatakować z zaskoczenia przez co ten nie będzie miał jak zareagować.

Gracz musi też uważać na jego cechę szczególną. Jeśli postać zostanie przez niego odpowiednio trafiona, ten będzie mieć możliwość zauważenia dokładniejszej pozycji gracza, jeśli ten znajdzie się za przeszkodą. To da mu szansę na bardziej umiejętne działania. Gracz więc powinien mieć świadomość, że ukrycie się niekoniecznie może pomóc mu uciec.

Galeria

Żołnierz Nurek Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Żołnierz Nurek.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Żołnierz Nurek