Żelazny Cytryn jest legendarnym wariantem Cytryna w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Odblokowuje się go poprzez znalezienie dwóch elementów tej postaci w sklepie z naklejkami. Posiada więcej zdrowia od innych wariantów tej klasy, a mianowicie 250 w odróżnieniu do 200 w wypadku pozostałych Cytrynów. Posiada broń podobną do Megadziała Dowódcy Czołgu - w magazynku znajduje się tylko jeden pocisk, przez co musi przeładowywać po każdym wystrzale.

Tak jak wszystkie inne legendarne warianty, Żelazny Cytryn posiada swój własny legendarny tryb. Po pokonaniu 5 grywalnych zombie lub 10 szaraków/botów bez zostania w międzyczasie pokonanym (chyba że gracz zostanie wskrzeszony), aktywowany zostaje Żelazny tryb, który zwiększa pojemność magazynka jego broni z 1 pocisku do 5, co pozwala mu na oddawanie szybkich serii wystrzałów, a do tego on sam porusza się szybciej.

Opis w Albumie z naklejkami

Wspaniały pancerz Żelaznego Cytryna bez wątpienia robi wielkie wrażenie. Wojownik nic jednak nie wspomina o tym, ile wysiłku kosztuje go przywdzianie zbroi czy podnoszenie przedmiotów z ziemi.

Opis w grze

Pokonuj wrogów, aby zapełnić pasek, a następnie przejdź w tryb żelazny, który da ci szaloną premię do amunicji!

Wygląd

Żelazny Cytryn to Cytryn noszący żelazny pancerz oraz hełm. Na jego pancerzu można dostrzec kolce. W przeciwieństwie do podstawowego Cytryna, nie nosi on okularów przeciwsłonecznych.

Strategie

Grając jako Żelazny Cytryn

Dobrze wykorzystywany Żelazny Cytryn może być bardzo niebezpieczny dla zombie. Posiada on bardzo dużo zdrowia, przez co przeciwnicy mogą mieć duży problem z pokonaniem gracza, zwłaszcza w połączeniu z tarczą skórkową. Trzeba jednak pamiętać, że pokonanie go jest nadal możliwe, więc gracz nie powinien działać zbyt ryzykownie, zwłaszcza jeśli wskaźnik jest prawie pełny. Broń Żelaznego Cytryna jest przydatna w walce na średni dystans, ponieważ można łatwiej trafiać przeciwników i zadawać większe obrażenia.

W Żelaznym trybie Żelazny Cytryn jest bardzo poważnym zagrożeniem dla przeciwników, ponieważ jest w stanie wystrzeliwać bardzo dużo pocisków w krótkim czasie. Jest on szczególnie niebezpieczny z dawaną przez ten tryb zwiększoną szybkością, ponieważ może łatwiej ustawić się na odpowiedniej pozycji do ataku lub znaleźć następny cel. Trzeba jednak pamiętać, że gracz może nadal zostać pokonany, więc nie warto wykonywać niektórych ryzykownych manewrów nawet w tym trybie.

Grając przeciwko Żelaznemu Cytrynowi

Na Żelaznego Cytryna trzeba uważać, ponieważ wprawny gracz może łatwo pokonać gracza. Jego duża ilość zdrowia również czyni z niego trudnego przeciwnika, ponieważ ma większe szanse na wygranie potyczki, zwłaszcza z tarczą skórkową i elektrobrzoskwinią. Jeśli jest w Żelaznym trybie, nie warto wchodzić z nim w konfrontację, ponieważ otrzymuje on ogromną przewagę jeśli chodzi o możliwości wystrzeliwania pocisków.

Galeria

Zelazny Cytryn Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Żelazny Cytryn.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Zelazny Cytryn