Potato mine (bramborová mina) je pátou rostlinou ve hře. Hráč ji dostane za dokončení úrovně 1-5. Je to rostlina na jedno použití. Při kontaktu vybuchne a zničí jednoho nepřítele, ale trvá jí, než se nabije.

Síla: masívní

Cena: 25

Velikost oblasti: velmi malá

Načítání: pomalé

Upřesnění Editovat

Bramborová mina se aktivuje přesně 15 sekund po nasazení. Doté doby může být sežrána. Ve chvíli, kdy je aktivní, vybuchne při kontaktu s jakýmkoliv nepřítelem a ubere mu 90 životů. Je to tedy instant kill. Pokud jsou dva nepřátelé těsně vedle sebe, dokáže je zničit naráz.

Strategie Editovat

Tato rostlina se hodí na rychlé zničení nepřátel, její nevýhodou je však to, že se aktivuje až po chvíli. Jako levná rostlina se hodí na začátek úrovně. Několik prvních nepřátel je tak dobré zneškodnit minami, zatímco budujete slunečnice a potom už máte dost peněz na to, abyste mohli kupovat dražší rostliny, jako je Repeater či Snow pea. Při této taktice není nutné ani používat Peashootery. Dejte pozor na Pole vaulting zombie a Pogo zombie, ti dokáží minu přeskočit. Mina může zničit i pod zemí hrabajícího Digger zombie, ale jen, když je aktivovaná. Nelze stavět na lekníny, zde používejte Tangle kelp.