Расліны супраць Зомбі ВІКІ community
Advertisement
Усходне-Кітайскі Марскі Палац Цара Цмокаў
Eastseadragonpalacelawn.png
Агульная характарыстыка:
Гульня: Plants vs. Zombies Online 2; Plants vs. Zombies: Journey to the West
Асаблівасць: Падваднае асяроддзе, з-за чаго гульцу трэба садзіць Кіслародную водарасць, каб наземныя расліны не гінулі ад нястачы кіслароду
Папярэдняе: Далёкая Будучыня (Online 2); Бітва з Рагатым д'яблам (Journey to the West)
Колькасць роўняў: 15 (Online 2); 10 (5 у Падвадным свеце і 5 у Палацы цмока; Journey to the West)
Нумар: 5 (Online 2); 13 (Journey to the West)
Новыя расліны і грыбы: Oxygen AlgaeO.pngGarlicO.pngBubble FlowerO.pngElectric AnemoneO.png (Online 2); Seaweed.png GunGrass.png Sea StarfruitJttW.png Bramble Sea GrassJttW.png Electric AnenomeJttW.png (Journey to the West)
Новыя зомбі і робаты: Underwater Soldier ZombieO.pngShrimp Soldier ZombieO.pngShell Soldier ZombieO.pngSeahorse ZombieO.pngJellyfish ZombieO.pngClamshell God ZombieO.pngSea Yaksha ZombieO.png (Online 2); Turtle Zombie2.png Crab Imp2.png Lobsterhead Runner Zombie2.png Fish Thrower.png Pogo-china Zombie2.png (Journey to the West)
Дата выйсця: Чэрвень 2015 года (Online 2)

Усходняй-Кітайскі Марскі Палац Цара Цмокаў (кіт. 东海龙宫) — эпоха з гульняў Plants vs. Zombies Online 2 і Plants vs. Zombies: Journey to the West.

Сюжэт[]

Пасля перамогі над Замбот-заўтра-троном Вар'ят Дэйв, Пені і гулец назіраюць за тым, як робат разам з Доктарам Замбосам валіцца ў акіян. Трапіўшы ў Падводны палац, замбот вылучае вадкасць, якая ператварае ўсіх насельнікаў падваднага асяроддзя ў зомбі. Якія назіраюць за гэтым Вар’ят Дэйв і Пені мяркуюць адправіцца ўслед за Доктарам Замбосам, каб вызваліць дадзены свет ад зомбі.

Агульнае[]

Дзеянні дадзенай эпохі адбываюцца пасля падзей Далёкай Будучыні. Хата гульца зараз з’яўляецца жоўтай субмарынай, што патанула на дне Ўсходне-Кітайскага мора. Вакол поля змесцаваны блакітныя калоны, а зомбі выходзяць з палаца. Ля палаца разасланы чырвоны дыван, а справа і злева ад уваходу стаяць статуі падвадных зомбі-вартавых. На карце свету бачна яшчэ трохі патанулых суднаў, а на даху палаца красуецца сам Кароль цмокаў (ці ж яго статуя). Галоўнай асаблівасцю эпохі з’яўляецца тое, што яна знаходзіцца пад вадой, з-за чаго ўсе наземныя расліны маюць патрэбу ў Кіслароднай водарасці, інакш яны загінуць ад нястачы кіслароду. У гульні Plants vs. Zombies: Journey to the West эпоха падзелена на дзве лакацыі, кожная з якіх складаецца з пяці роўняў.

Галерэя[]

Plants vs. Zombies: Journey to the West[]

Plants vs. Zombies Online 2[]

Цікавыя факты[]

  • Нягледзячы на тое, што выйсце эпохі ў Plants vs. Zombies Online 2 адбыўся больш за два гады таму, яна гэтак і не была цалкам рэалізавана.
    • Гэта робіць эпоху самай маленькай па колькасці роўняў у гульні Plants vs. Zombies Online 2, калі не лічыць прыбраную эпоху Хата Гульца.
    • Пры гэтым, у РПГ рэжыме былі рэалізаваны ўсе сорак роўняў для дадзенай эпохі.
    • Расліны, што адносяцца да гэтай эпохі, але ўсё яшчэ недаступныя для атрымання ў рэжыме Вандравання ў часе, усё адно могуць быць задзейнічаны ў рэжыме Прыгоды.
      • Гэта злучана з тым, што спосабы атрымання новых раслін у гэтых двух рэжымах розняцца.
    • Таксама ніводная расліна з гэтай эпохі не можа быць палепшана гульцом у рэжыме Горада. Ці невядома, злучана гэта з унікальнасцю раслін дадзенай эпохі ці ж проста з тым, што эпоха не была до канца рэалізавана.
    • У першых рэлізных версіях гэтай эпохі на роўнях выкарыстоўваўся саўндтрэк для карты. Таксама існаваў баг, калі музыка не закальцоўвалася і з часам спыняла гуляць.
  • Дадзеная эпоха часткова грунтуецца на кітайскай легендзе пра чатырох Каралёў цмокаў, якія мелі велізарныя палацы, кожны ў сваім моры.
  • Калі расліна гіне ад нястачы кіслароду, прайграюцца гукі, як быццам расліна была з’ета зомбі. Невядома, ці з’яўляецца гэта недапрацоўкай з боку распрацоўнікаў ці пэўнай гульнявой задумкай.
  • Усе снарады наземных раслін маюць анімацыю праходжання праз тоўшчу вады.
Advertisement