Расліны супраць Зомбі ВІКІ community
Advertisement
Расліны супраць Зомбі ВІКІ community

Плазма (анг. Plasma) — гэта снарад, што выпускаецца цытронам, які забівае з першага разу Зомбі з конусам. Мацнейшая версія гэтага снарада проста пралятае праз лінію, зносячы ўсе магілы і зомбі, але спыняецца на зомбі, якіх не знішчаюць з аднаго разу выбуховыя расліны, але ён знішчае іх з першага стрэлу (апроч замботаў Замбоса). Але пасля гэтага яна знікае. Ніжэй прыведзены больш дэталёвы спіс зомбі, на якіх спыняецца плазма ад пакормленага цытрону.

Спіс зомбі[]

  1. Гарганцюа Прайм
  2. Зомбі са шчытом
  3. Шлемаботы
  4. Дыска-трон 3000
  5. Гарганцюа (ён не робат, але плазму ўсё-такі спыняе).
  6. Доктар Замбос (дакранаецца яго замботаў, плазма не знішчыць іх з аднаго ўдару).

Цікавыя факты[]

  • Плазма ад пакормленага Цытрона — адзіны снарад, што забівае Гарганцюа з аднаго стрэлу.
  • Плазма — другі снарад Plants vs. Zombies 2: It’s About Time, які забівае простага зомбі з аднаго ўдару. Першы — Какос, трэці — вясёлка Павелічальнай травы.
  • Плазма ад пакормленага Цытрону не проста забівае ўсіх простых зомбі на лініі, як лазер ад пакормленага боба, а даслоўна вышпурляе іх з поля.
  • Баг-бот і зомбі са шчытом роўныя па трываласці, аднак плазма спыняецца толькі на зомбі са шчытом.

Галерэя[]

Advertisement