Расліны супраць Зомбі ВІКІ community
Advertisement
Расліны супраць Зомбі ВІКІ community

Йети.png

Кветкавы вазон з'яўляецца Незавершанай старонкай на гэтай вікі. Калі ласка, дапоўніце яе, ці Еці з'есці цябе!

Кветкавы Гаршчок (рус. Цветочный Горшок, англ. Flower Pot) - расліна з серыі гульняў Plants vs. Zombies.

Агульнае[]

Уяўляе з сябе гліняны гаршчок, напоўнены зямлёй, з ледзь бачным тварам, які можа саджае як на звычайную лужок, так і на чарапіцу. У Садзе Дзэн ён можа быць напоўнены вадой, а таксама ў яго адсутнічаюць вочы і рот. У DS версіі гульні Plants vs. Zombies у міні-гульні Паветраны Налёт ён мае больш высокую трываласць, а крылы і хваставая частка робяць яго падобным на самалёт, таксама яго можна перамяшчаць па ўсім экране з дапамогай стілуса. У кітайскай версіі гульні Plants vs. Zombies 2: It's About Time прысутнічаюць некалькі відаў кветкавых гаршкоў, якія аказваюць розны эфект на пэўныя расліны і грыбы: паніжаюць вартасць пры пасадцы, павышаюць колькасць якія даюцца сонцаў і павялічваюць хуткасць. Таксама, у версіі гульні Plants vs. Zombies 2: It's About Time і Plants vs. Zombies: All Stars ёсць залаты гаршчок, з якога выпадаюць кавалачкі пазлаў раслін і грыбоў, пакеты з насеннем, а таксама іншыя прадметы і аб'екты. У гульнях Plants vs. Zombies: Garden Warfare і Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 з'яўляецца адным з месцаў, дзе можна пасадзіць абраную расліну ці грыб для абароны пэўнага аб'екта.

Апісанне з Альманаху[]

"Я гаршчок. Але я яшчэ і расліна. ТВОЙ МОЗГ ЯШЧЭ не ўзарвалася?"

Цікавыя факты[]

  • Яго здольнасць аналагічна Гарлачыку.
  • Гэта адзіная расліна, якая ў Альманасе намалявана пасаджаным на чарапіцу.

Галерэя[]

Advertisement