Расліны супраць Зомбі ВІКІ community
Advertisement
Расліны супраць Зомбі ВІКІ community
Вялікая Пляжная Хваля
Beach nowater.png
Агульная характарыстыка:
Гульня: Plants vs. Zombies 2: It's About Time
Асаблівасць: Вада, якая не дазваляе садзіць сухапутныя расліны на яе тэрыторыю без Гарлачыкі. Яна можа як прыбываць, гэтак і меншаць. Напачатку роўня расстаўлены некалькі Гарлачыкаў.
Складанасць: Hjala.pngHjala.pngHjala.pngHjala.pngHjala.png
Наступнае: Сучасны Дзень; Абмарожаныя Пячоры (кітайская версія)
Папярэдняе: Юрскае Балота; Цёмныя Стагоддзі (кітайская версія)
Колькасць роўняў: 32; 25 (кітайская версія)
Нумар: 11; 8 (кітайская версія)
Новыя расліны і грыбы: LilyPad2.png TangleKelp2.png Bowling Bulb3.png Guacodile2.png Banana Launcher3.png; кітайская версія: Acid Lemon2.pngSmall Lotus2.png Homing Thistle2C.png
Новыя зомбі і робаты: Pomadour Zombie3.png Pompadour Conehead2.png Зомбі з вядром Beach Flag Zombie2.png Bikini Zombie2.png Bikini Conehead2.png Bikini Buckethead2.png SnorkelZombie2.png Imp Mermaid.png Surfer Zombie2.png Deep Sea Gargantuar2.png Fisherman Zombie2.png Octo Zombie2.png SeashellZombie2.PNG
Бос: Падводны Замбот-акулатронік
Дата выйсця: 4 кастрычніка 2014 года (1 частка), 11 лістапада 2014 года (2 частка); 5 лютага 2015 года (кітайская версія)

Вялікая Пляжная Хваля (анг. Big Wave Beach) — эпоха ў гульні Plants vs. Zombies 2: It's About Time.

Агульнае[]

Афіцыйны трэйлер першай часткі гэтай эпохі быў выпушчаны 14 кастрычніка 2014 года, у якім з’явіўся Зубацік і такія новыя ворагі, як Зомбі-сёрфер, Зомбі з трубкай і Зомбі-акула. У Дзённіку Распрацоўніка пра першую частку дадзенай эпохі, выпушчаны 13 кастрычніка 2014 года, былі паказаны новыя элементы гульнявога працэсу і такія новыя расліны, як Гарлачык, Суплёт багавіння і Боўлінг-цыбуліна. Таксама, у трэйлеры да другой часткі былі паказаны новыя расліны, як Саманаводны чартапалох, Бананамёт і Гуакадыл, і новыя ворагі, як Васьміножны зомбі, Зомбі-рыбак і новы бос — Падводны Замбот-акулатронік. Падзеі дадзенай эпохі адбываюцца ў 1960 гадах, калі сёрфінг і такое адзенне, як бікіні, сталі папулярнымі. Асноўным элементам гэтай эпохі з’яўляецца вада. У кожным роўні ёсць стрэлка і лінія марскога багавіння, якая такім чынам служыць індыкатарам, дакуль можа прыбыць вада і дзе можна садзіць Гарлачыкі на пясок. «Адліў!» — з’яўляецца раптоўным нападам для гэтай эпохі, які склікае Чорцюкоў-русалак на выпадковыя лініі лужкі, падобныя на «Рой ботаў» у Далёкай Будучыні.

Гульнявое апісанне[]

Здзейсніце вандраванне назад у 60-ыя і павесіце дзесяцімятровых акіянскіх хвалях! Прылівы змяняюцца і змяняюцца нязгодлівыя зомбі, робячы яго не гэтак бяспечным, каб вярнуцца ў ваду!

Галерэя[]

Увага! Сціснутая галерэя!(Навядзіце для падрабязнасцяў)

Кітайская версія[]

Відэа[]

Музыка[]

Цікавыя факты[]

  • Гэта адзіная эпоха, дзе з’явіліся водныя расліны.
  • Гэта другая эпоха, дзе ў назве 3 словы, першая — Кунг-фу свет, трэцяя — Неонавы Мікстэйп Тур.
  • Гэта першая эпоха ў гульні ў Plants vs. Zombies 2: It's About Time, мелая ваду, у якую можна пасадзіць расліну.
    • Таксама гэта другая эпоха, што мае ваду, першая эпоха — Пірацкія Моры.
  • Гэта першая эпоха ў Plants vs. Zombies 2: It's About Time, мелая зомбі жаночага полу (Зомбі ў бікіні, Зомбі ў бікіні з конусам, Зомбі ў бікіні з вядром), другая — Абмарожаныя Пячоры (Якая назапашвае ласак), трэцяя — Неонавы Мікстэйп Тур (Бліскучы зомбі).
  • Гэта першая эпоха, дзе бітва з Гарганцюа адбываецца на 16-ым роўні, другая — Абмарожаныя Пячоры, трэцяя — Закінуты Горад, чацвёртая — Неонавы Мікстэйп Тур, пятая — Юрскае Балота, шостая — Сучасны Дзень.
  • Гэта першая эпоха, якая мае на кожным роўні больш за адзін сцяг.
  • Гэта першая эпоха, што мае складанасць у 5 Халапеньё, другая — Сучасны Дзень.
Advertisement